AD ASTRA PER ASPERA

 

 

 

 

 

 

 

Perşembe, Şubat 02, 2006
RUHALTI MEKTUPLARI - 2

"http://static.flickr.com/40/94309716_dd16869c62_o.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.

Dün gece sensizliği anlatmaya çalıştım, sanırım bunu bile başaramadım

deniz mavisi gözlerin geldi aklıma ve gözlerinde boğulduğum geceler.
Biliyormusun sen yatakta uyurken ben hep seni izlerdim senin yanında
bir dakika bile gözlerimi kapatmadım, hep korktum gitmenden hep
ürperdim bu düşünceyle. Sabahın ilk ışıkları saçlarına vurduğunda bir
hayal denizindeymişcesine dalıp gittim derinlere... Sen ise her sabah
kalktığında gözlerimin kan kırmızısı olduğunu söylerdin ve her sabah
sorardın "neden uyumadın?" hep yalanlar uydurdum sana saçma
sebepler söyledim, hiç bilmedin neden uyuyamadığımı seni korkmadan
yalnızca kendimce yaşabilmek için her gece uykumdan olduğumu hiç
bilemedin. Bazen isyan ederdin "sevgi sövcüklerin nerede" diye keşke
her gece kulağına fısıldadığım şeyleri yüzünede söyleyecek cesaretim
olsaydı. Seni ne kadar sevdiğimi hiçbir zaman anlatamadım, zaten
anlatsamda inanmazdın. Şimdi düşünüyorum o eski günleri aklıma
ağladığın anlar geliyor, yeryüzünde senden başka kimseye ağlamak bu
kadar yakışmıyordu, sanırım sende biliyordun bunu bu yüzden ağlamak
için fırsat kolluyordun. Gözlerinin mavisi bir anda parlıyordu yanaklarının
pembeliğinde göz yaşları gül yaprakları gibi duruyordu, hele o iç çekişlerin
yokmu sanki ağlamamak için kendini sıkan bir çocuk gibi oluyordun.
Yüzün güldüğündeyse baharı anlatmak için kelime aramazdım, tüm
renklerinle seni yaşardım bahar yerine.
Hatırlarmısın bizim şarkımızı hani sen çok severdin, bu şarkıyı daha ilk
mırıldandığımda sarılarak ağlamıştın bana...

http://static.flickr.com/33/94309714_c056548754_o.jpg

"Ah yabanım benim,

Yaban bakışlım
Dağınık saçlım
İsyankarım.
Akşamdan kalmış sarhoşluğum,
Kara sevdaya tutulduğum
Ah yabanım benim....
Ah yabanım benim
Şarkım seğahım
İstabul yüzlüm,
Günahkarım.
Toz mavi günler paylaştığım,
Hayat kadar çok alıştığım
Ah yabanım benim....
Kar yarası gibi,
Yüzüm acır bak
Günahım varsa,
Tövbekarım.
Karmışıklığına bulaştığım
Ölüm kadar çok alıştığım
Ahh yabanım benim"

Sana seni anlatmak değil istediğim, sana bendeki seni anlatmak her ne
kadar geç olsada. Birgün ölmeden önce bunları bil istedim ve bilmeni
istediğim son şey kardelenim yaşadığım en güzel anlar hep seninle oldu.

"http://static.flickr.com/26/94309715_ceca3c4e0e_o.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.

"Yine aylardan kasım,
Sanki sende kaldı bir yarım...."
 
posted by S.Gabriel at 1:45 ÖÖ |


0 Comments: